Nicolas-Conesa, Florentina

Información Personal:

Cargo: Profesor CUD (Categoría PCUD2)
Correo electrónico: Esta dirección electrónica esta protegida contra spam bots. Necesita activar JavaScript para visualizarla
Teléfono o fax: 968189958
Localización: Edificio CUD, Despacho 45

Publicaciones

  • I. Álvarez-Rogríguez et al.. Innovación Docente en la Enseñanza Militar de Formación. Practicas Externas en el CUD de San Javier, 2016. [Más] 
  • F. Nicolas-Conesa, J. R. de Larios y Y. Coyle. "Development of EFL students’ mental models of writing and their effects on performance", Journal of Second Language Writing, Vol. 24, June, 2014, pp. 1-19. [Más] 
  • F. Nicolas-Conesa, R. M. Ruiz y J. R. de Larios. "The Shaping of University Students’ Motivation for Writing Improvement in a Foreign Language Context". International Conference on Motivational Dynamics and Second Language Acquisition. 2014. [Más] 
  • F. Nicolas-Conesa, R. M. Ruiz y J. R. de Larios. "The Longitudinal Shaping of EFL Students-Writers’ Task Representation". Writing Research Across Borders III. 2014. [Más] 
  • F. Nicolas-Conesa, L. Murphy y L. Cerezo-García. "Comparison of the Effects of Different Types of Unfocused Written Corrective Feedback on Uptake and L2 retention across Time". 47th Annual Meeting of the British Association for Applied Linguistic. 2014. [Más] 
  • F. Nicolas-Conesa, L. Murphy y L. Cerezo-García. "The Effects of Direct and Indirect Written Corrective Feedback on Written Languaging and Uptake". AESLA 2014. Lingüística aplicada: industrias de la lengua y cambio social.. 2014. [Más] 
  • J. R. de Larios, F. Nicolas-Conesa y Y. Coyle. "Focus on Writers: Processes and Strategies (Handbook of Second and Foreign Language Writing. Handbooks of Applied Linguistics series)". K. Knapp y G. Antos eds. Emerald: De Gruyter Mouton. 2014. pp. accepted, in press. [Más]